Alla inlägg under maj 2010

Av elise leibig - 11 maj 2010 12:31

..... för en vecka sen var jag hus frisören, såhär blev resultatet!

mittbena och mycket blondare:) <3   blev nöjd (AA) men väldigt ful bild. e ju trots allt sjuk !:(    knulla gött. 

Av elise leibig - 10 maj 2010 13:12

jag blir bara värre och värre.. jag har fan 20 blåsor I MIN MUN :O

asså det är så jävla synd om mig!

men ska till docktorn idag igen:( runt fem tiden tror jag.


och folk som kallar mig hora. ni vet inte vad ni ger er in i!


här kommer lite bilder som jag tog för några veckor sen    


pussssss /ee



     vet inte vad som hände med bilden :S       


Av elise leibig - 7 maj 2010 15:43

fan att jag alltid ska vara sjuk!


igår eftermiddag fick jag reda på att jag har körtelfeber. något man kan dö av:(

det är för att mandlarna svullnar upp så mycket så man inte kan andas.

så jag kan inte blogga så mycket:( ska göra så mycket jag kan för att kunna <3


pussssss / ee


  

Av elise leibig - 6 maj 2010 10:21

........ så jätte mycket för att jag inte har bloggat på länge !!
men det är ju såhär att först var jag i norge ( hade ingen dator med mig ) och nu är jag JÄTTE sjuk !! har halsfluss feber och jätte förkyld :( hatar det! kan knapt andas ! så fuck er alla för att jag är sjuk.

men nu sover jag bara hela tiden...... men kommer väl kunna blogga mer nu eftersom jag inte kan göra något.


pussssss /ee


denna bilden är från semestern:D <3  

Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards