Alla inlägg under november 2009

Av elise leibig - 23 november 2009 16:56

cha bloggen §


nu e jag hemma igen, så jag kan blogga lite :) helgen var super ! vi åkte på fredag morgon och var där vid 4, tror jag :P men det var ett litet problem :( det var tänkt att jag skulle 2 klasser på lördag och en  på söndag! men när vi kom ((på frdagen)) höll min ena klass på ;oo så jag missa den :S men men. så nästa dag hoppa jag kl halv 8 :( blev nolla med båda sligo, och fritjof :D 5 med sligo o 7 med fritjof. men det var typ sånt stil skit :s men om sligo hade gått lite långsammare  hade jag typ vunnit... sen på söndagen fanns det ingen klass till sligo :( men jag hoppa fitjof :) det gick inte så bra va var inte i form typ :( men men, lördag kväll var det ju fest :) det brättar jag inte om xDDDD <3 




loviaa <3

Av elise leibig - 19 november 2009 13:00

Cha bloggen §


lite tråkigt att packa men endå inte . det som e tråkigt e ju att man måste hitta alla kläder också:( men älskar ju mina kläder så vad sk man göra xD men sen (om jag mår bättre) får jag nog hhjälpa mammsen med hästarna där ute:) så nu ska jag: packa , ätaa , vila och ut till pollarna :D 




loviaa <3



  



Av elise leibig - 19 november 2009 12:52

Cha bloggen §



sitter här o typ tråkar :( har typ precis ätit men mår bara mer illa ;s men MÅSTE bli frisk till imorgon ! åker ju till tyskland då /ggrraaww , haha xD men har pratat med abv emma , så mår lite bättre nu :)





loviaa <3



   




Av elise leibig - 18 november 2009 17:10

Emma stakston du är mitt liv ! <3


Av elise leibig - 16 november 2009 21:58

  

Av elise leibig - 16 november 2009 21:46

cha bloggen §

som vanligt kommer man gå i skolan imorgon, onsdag och torsdag....:( men på fredag kommer jag, sis och pappa åka till tyskland :D jag ska tävla med mina vackra ponnyer :P pluss att vi ska åka och SHOPPA:D sen finns det ett liten "pluss" sak till, SNYGGA KILLAR (raaw) berättar om allt när jag kommer hem så klart :D


ha det gött :)



Av elise leibig - 16 november 2009 21:41

  Älskar dig för alltid Emma fritze , §

Dagen med dig var skit ball !! fan, vi kom inte vidare i idol(: (enligt hon på grillen;)) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards