Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

vem är bäst ?

Av elise leibig - 19 maj 2010 22:12

svar: jag.

hej alla.

idag har det varit en väldigt BRA dag. sov jätte länge! 

gick inte till skolan förens 10. säger bara, SKÖNT !

annars har det varit bra. har pratat med ****** igen, såklart. härligt att man iaf kan ha kul med en sån fin kille :)

men nu ska jag faktiskt lägga mig. 




pussssss /ee

   kolla så läskig bild jag hitta på mig själv :S 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elise leibig - 3 augusti 2010 18:05


hej allihopa nu är jag äntligen hemma från engavallen, och sen åkte vi till ikea och sen var vi på ilva :) de var faktiskt kul (A)  så snart ska jag ut o rida sötisarna !     pussssss /e      haha, en ful bild! jag tror bara att jag sku...

Av elise leibig - 3 augusti 2010 11:31


hej alla :) idag fyller pappa år, och det firas inte så mycket ;) men iaf så halv ett så ska vi äta på engavallen och sen ikv ska vi nog hitta på något :p men annars så är allt chill här hemma, och i eftermiddag ska man rida två sötingar ! + ja...

Av elise leibig - 1 augusti 2010 19:20

....... för att jag tog så lång paus med bloggandet ! har inte haft lust. but im back :D har jätte mycket att brätta!! men allt e över personligt, så skippar nog de ;) men kan säga att mycket/ allt handlar om killen och massor av fest !! idag h...

Av elise leibig - 5 juni 2010 17:58

hej alla fula ;Didag har jag bara SOLAT SOLAT SOLAT :D så jävla härligt !vet att jag inte har bloggat på länge :( men har inte årkat med er !mycket som har hänt i skolan och sånt...... känns som om jag har släppt taget om någon jag inte vill. o...

Av elise leibig - 3 juni 2010 22:39


jag vill bara säga att jag råka ta bort min design som jag hade innan..... så nu är det bara standardutseende :(        pussssss /ee      haha, något man njöt ut av i Belgien ;) ...

Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards