Alla inlägg under augusti 2010

Av elise leibig - 3 augusti 2010 18:05

hej allihopa nu är jag äntligen hemma från engavallen, och sen åkte vi till ikea och sen var vi på ilva :)

de var faktiskt kul (A)  så snart ska jag ut o rida sötisarna !



pussssss /e


   haha, en ful bild!

jag tror bara att jag skulle känna om jag levde ;)

Av elise leibig - 3 augusti 2010 11:31

hej alla :)

idag fyller pappa år, och det firas inte så mycket ;) men iaf så halv ett så ska vi äta på engavallen och sen ikv ska vi nog hitta på något :p

men annars så är allt chill här hemma, och i eftermiddag ska man rida två sötingar !

+ jag e HELT FÖRELSKAD(A) shiit vad töntig jag e :P menvi bor tyvärr inte i samma land :( men vi ska nog få ihop de :) elr vad säger ni ?

glömde brätta att att jag var o shoppa igår igen ! en klänning som jag ska ha på festen nästa vecka, skor, ett linne och en tröja :D





pussssss /e

   en gammal bild på mig och emma :D


Av elise leibig - 1 augusti 2010 19:20

....... för att jag tog så lång paus med bloggandet ! har inte haft lust. but im back :D

har jätte mycket att brätta!! men allt e över personligt, så skippar nog de ;)

men kan säga att mycket/ allt handlar om killen och massor av fest !!

idag har jag iaf shoppat helda dan, fast köpte bara två nagelack, underkläder, två tröjor, och två par skor :D men bloggar mer imorgon :)



pussssss /e 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards