Alla inlägg under maj 2010

Av elise leibig - 31 maj 2010 15:45

om ni undrar varför jag inte har bloggat är de för jag har varut i Belgien :D
det var så sjukt kul !

på lördag kväll var det en SKIIT STOR FEST!

de var faktiskt lite läskigt för jag var den enda som var så liten.......

men alla var så fulla så dom märkte inget :D

men typ 25 + killar dansa "sex" dans med mig.... vet inte om jag riktigt tyckte om det :S
men brättar mer imon, är jätte trött !!!


pussssss /ee

  

bild i repris ;) <3

Av elise leibig - 20 maj 2010 12:08

fan vad jag ska vara sjuk hela tiden! 

har otroligt ont i magen, och svullna mandlar. 

blää !

men annars så älskar jag värdet, sol betyder fan mer för mig än mitt eget liv.


varför sviker folk, varför ljuger folk, varför är folk falska ?
kan någon svara på det ?

nej.

för alla ni där ute e precis så. förutom emma.



pussssss /ee


   för snygg för att visas ;) <3 

Av elise leibig - 19 maj 2010 22:12

svar: jag.

hej alla.

idag har det varit en väldigt BRA dag. sov jätte länge! 

gick inte till skolan förens 10. säger bara, SKÖNT !

annars har det varit bra. har pratat med ****** igen, såklart. härligt att man iaf kan ha kul med en sån fin kille :)

men nu ska jag faktiskt lägga mig. 




pussssss /ee

   kolla så läskig bild jag hitta på mig själv :S 

Av elise leibig - 16 maj 2010 19:25

hej alla äckliga fula idioter.


idag pallar jag verkligen inte med er, hej då.





pussssss /ee

     här e två bilder ni kan prata med, sykos.   

Av elise leibig - 15 maj 2010 21:11

fast vi har ju absolut inte inte pratat klart !

ville bara säga det <3



pussssss /ee

  

GÅTT ! :D

Av elise leibig - 14 maj 2010 13:41

jag säger bara en sak.

jag är bäst !

asså fan vad jag är bra på att hitta snygga killar !

också att ragga upp dom, så klart !

men iallafall, han heter j******n och är världens säääxigast :D

men kan inte avslöja något mer........ ska va med honom imon, shiiit. det kommer gå hett till !      haha;D <3



pussssss /ee

j

alva ska man till på sommarlovet ! <333  

Av elise leibig - 13 maj 2010 18:52

jag kan äta för första gången idag ! :D

skit glad asså. en sak till är att jag och emma fritze är vänner igen, såklart! de är hon och jag föralltid. punkt slut <3



pussssss /ee


  

Av elise leibig - 12 maj 2010 11:27

jag är faktiskt lite glad idag ! för jag brukar väga runt 39-40 kg.

men nu väger jag 37 !:D 

så nu har jag hittat något positivt med denna skiten. 

men eftersom jag är så snygg i mitt nya hår, blir man ju också glad för det.

annars vill jag bara säga att jag är på bättringsvägen. 

men jag har också ett Jätte stort PROBLEM ! som jag bara säger till mina nära vänner.

så om ni vill veta får ni ringa :)   



pussssss /ee

   haha, en bild på mig och Agnes ;) <3


Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards