Alla inlägg under april 2010

Av elise leibig - 28 april 2010 20:47

jag hatar packing, vet ni varför ?
för jag vetyfan vad jag ska ta med mig:O

jag kan inte hjälpa att jag bara har snygga kläder som jag inte kan välja mellan.

men jag ska iaf till Norge. super kul! jag hoppas att norrmen är snygga !
man vill ju inte srtula med fulla fula på valborg, eller hur!
men nu måste jag packa vidare!


pussssss /ee


Av elise leibig - 27 april 2010 18:54

..... och avundjuka brunetter.

som alla vet är jag bäst. bara bara jag.


nu har jag precis byggt på nya naglar :D

det blev jätte bra!
dom är rosa och fina.

imorgon blir det ingen skola för mig :D

jag är faktiskt sjuk. men lika snygg ändå, såklart!


faktiskt behöver jag lite råd av mina nära vänner. så ring nu nu nu!

pussssss / ee

Av elise leibig - 27 april 2010 17:49

hahaha, idag är elise på gott humör även om hon är sjuk.

jag har funderat på en liten "kul" sak ;)

här på bloggen kanske man kan va lite som kissie, bitchig o sånt. asså iinte i verkligenheten. men på bloggen!
kan ni inte kommentera o säga vad ni tycker?
annars så känner jag mig bara lite splittrad.

vad ska man gör med killar. man gillar dom jätte mycket.men hur vet man om dom gillar en på riktigt?

pussssss /ee

  

( love this pic ) (A)

Av elise leibig - 25 april 2010 20:44

tjena mittbena ;)


idag så känner Elise säg jävligt fet!

fatta att jag har gått upp ett kilo. och det är fan ett kilo förmycket. eller hur!
men min diet kan fan inte börja idag ;)
för vet ni vad jag äter, pommes. fan vad jag känner mig fet!!!!
nu måste jag ut och springa, annars går man väl upp ett kilo till.

annars e det inget mer än att jag saknar min min min min Alva !:D

imorgon bli det sug skola. hatar den så jävla mycket. ska antagligen byta :D
ps. älskar max.


pussssss /ee

Av elise leibig - 24 april 2010 14:41

hej allihopa .

ibland känner jag mig så splittrad.

hur ska man göra för att alla ska vara glada.

sen när man hjälper sin allrabästavän, ja då får man en nyt för det.

varför varför varför.

sen tycker jag att folk ska alltid ljuga,fjäska, och va så jävla falska!

kan folk inte stå för vad dom tycker? tydligen inte.

men om man blir vän med någon man hatade. så ska den man älskar lämmna en.



 men det är tur att man har emma. vad skulle jag göra utan henne?

det finns inget svar på det för jag hade inte levt då.

men snälla förstå mig. jag vill aldrig något illa.

pussss / ee

(har ingen bild, för dumma jag raderade ALLA bilder på min dator:S)

Av elise leibig - 23 april 2010 15:05

idag var jag och min älskling emma på grillen ock åt. skiiiiit kul, asså fan va det va nice ;)
hahaha. jag äter mjukglass med hela huvet....... (A) 

men men, sen när det roliga tog slut så skulle vi åka hem.......... och vet ni vad som hände........... VI RAMMLA MEED CYYKLEN :O:Ofan assåe vad det gjorde ont.

det känndes fan som om en jävla traktor körde över en!!
men nu e jag hemma och det e inte så bra :(
men idag var killarna helt ok snälla. fast daniel ska alltid lägga en så jävla onödig kommentar! så fuck him.

sen imorgon är det fucking öppethus:S så jävla tråkigt så man vill ju spy....

men jag pratar mer ikväll! e det någon som vet ett roligt program ikväll ? (A)


btw, älskar dig max (L)


pussssss /ee

sånt här väder vill jag ha nu (A)<3  

Av elise leibig - 22 april 2010 19:33

äntligen ingen huvevärk!

så jävla skönt att det släppte . hatar huvevärk.....

men imorgon kommer jag till skolan. faktiskt lite skönt, för man ska bara jobba med öppethus:) och jag o emma har inget:D så det blir väl bara o sitta framför datorn imon :D skönt som fan.

sen på lördag är det då öppethus, vetufan om jag ska dit:S men tror det:(
beror på om emma ska dit ?

asså är fortfarande ledsen för det som hände i skolan. och att inte killarna förstår vad dom har gjort heller. det är väl det sjukaste av allt:O

men sen måste jag erkänna att det finns en person (förutom emma då) som hjälper mig att må bra.

men vet inte vad jag ska ta mig till ?

kan ni inte hjälpa mig ? skulle verkligen behöva lite hjälp att bli glad. (L)


pussssss / ee

Av elise leibig - 22 april 2010 09:42

tjena, de var ju ett tag sen ;) haha.

denna bloggen e gjort i början av 2009. men jag hittade den idag o tänkte börja blogga på den igen:D
kul kul.

men idag e jag sjuk:( jätte tråkigt men vad ska man göra...

denna bloggen ska faktiskt handla mer om seriösa känslor inte sån man skriver om vad man gör o sånt skit. pallar inte vara så ytlig längre.

men iallafall så har det hänt massa skit i skolan. väldigt tråkigt att man ska bli kallad hora, fjortis, äckel, o massa mer som jag inte vill skriva.

men jag o emma (www.emmastyyle.devote.se)  tar oss igenom detta tsm!

bara så alla vet, så är jag och emma bäst i världen och tro inte att ni kan trycka ner oss.


men saknar också min älskade alva, som jag träffade i thailand:) som man ska till på sommarlovet.

men nu ska jag städa:S de e så stökigt så lite måste jag endå göra.

pussssss / ee


   liten bild på söta alva.

har ingen bild på mig. men det ska absolut fixas.

Presentation

ska försöka blogga så mycket jag kan. :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards